16 April, 2010

Cyberjaya Night Run '10

stay loooooooooooooooonger..
peace yo!!..
run²...

run forest..run!!..
yeahh Running Mom..

Full Marathon Runners!!..Go Go SlowMovers!!..
Cool N Steady..

event : Cyberjaya Night Run '10.
time : 09:00p.m
date : 27/03/10
category : 10km
location :
Kelab Komuniti Cyberjaya

first..thanzz to snap-attack for the pic..Larian yg boleh dikatakan mmg BEST!!...tq to en.alang..memberi peluang utk gua lari..pergghh!!..mmg sempoi!!..time Earth Hour 2010 plk tue..huhu...tp yg x bestnyer..cuba korang bayangkan eh..gua punye larian start jam 9mlm..tp gua dh sampai sana jam 5 ptg..fuhh!!..mmg terpaling awal la gua sampai semenjak gua join larian nie..adoi yai!!..sbb full marathon start jam 6ptg..tp,tak kisah la..janji layan..dah la parking jauh plk tu..kene la naik shuttle bus..

Larian ni mmg best..coz pakai head lamp..sempat la jugak gua merasa coz lps tu kene pulang balik kat tuan nyer..hehe..siap ader semburan air dr Bomba lg..fuhh..sejukk!!..n yg paling best sekali ader konsert beb!!..represented from POP SHUVIT n ader lagi 1 band..tak tau plk nama band tu..underground kot..mmg best!!..lps pakai head lamp..then,head banging!!..huhu...abis larian dlm 1030pm..then,tunggu Mr.President plk dlm 1115pm..lama plk tu..nasib baik konsert blom abis lg..hehe..then,menunggu si the thing plk dekat jam 12mlm..klu dh tau lambat tu, amik jek la Half marathon..kan aku dh kene tunggu..hehe..jgn mareee eh..nanti kene jual..huhu..then, mkn²..met izzad..have some chit chat..n naik shuttle bus to P7..parking la..n lift off to kl..haha..tp, mase on da' way nak blk..bole plk terserempak dgn kak sumarni n kak suraiyah..wahh,jalan berlenggang pd jam 1 pg..nasib baik tinggal 4km jek..hehe..mmg caya lah kaknasib baik ader teman berdua..klu tak,mesti boring sorg²..hehe..yezza!!ape² pn..till then,chow!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...