16 April, 2010

KL Towerthon Challenge '10

landmark of KL..
before flag off..
Congrates!!
tahniah pada yg belakang sekali tu!!..haha..!!

another victory for SlowMovers..


event : KL Towerthon Challenge '10
time : 09:45a.m
date : 21/03/10
location : Menara KL.

Can Car Pool.. But kalau late,tinggal terus jek!!..senang!!.. Promise to depart from Bernama at 8.30 am but left at 9.15am.. aiyoo!!..selalu ini macam!!.. looking for parking....Tunggu lagi....Warm up time gone.....Sebab tu aku tak dpt no 1!!..hahaha!!..
but yg paling aku bangga sekali dgn newbie iaitu asyar!!..pergghh!!..seriusly aku pn tak yakin yg dia boleh abiskan 2058 anak tangga KL Tower tu..aku siap push dia mase starting..starting sama..siap gelak²..sempoi!!..1st water station ok lg..terus bagi kata² semangat pada budaks baru...huhu..tp last² aku mybe terlaju sket kot..langsung tak perasan member tertinggal kat belakang..hehe..sorry bro!!.. last² 1 jam ++,sampai jugak member kite!!..diberi tepukan gemuruh oleh rakan²!!..cayaa lah bro!!..ur da' man!!..then, lepak kat atas...sembang²...pics...makan²..
Next would be d Cyberjaya Night Run...!!!till then,chow sin chee!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...